Już ukazało się wydawnictwo Głównego Urzędu Statystycznego Leśnictwo 2012.
W pewnej szkole zostały do wykorzystania pieniądze, więc zorganizowano wyjazd na zajęcia przyrodnicze. Nauczycielka wybrała temat optymalny na tę porę roku – Rozpoznawanie drzew i krzewów iglastych. Ucieszyłam się z tego tematu, ponieważ akurat opracowałam scenariusz takich zajęć – będzie zamieszczony w styczniowym numerze Przyrody Polskiej, w dodatku Biuletyn Eko-edukacyjny.
Po kilkudziesięciu latach zajmowania się edukacją leśną (strasznie poważnie to zabrzmiało!) niewiele działań jest w stanie wywołać we mnie emocje. Tym bardziej ucieszyłam się na widok przyczepy (zdjęcie 1.). Tak, tak … - PRZYCZEPY! Nie była to jednak zwykła, przeciętna przyczepa, tylko PUNKT EDUKACJI PRZYRODNICZEJ. Pomysłodawcą było Nadleśnictwo Olsztynek. Pewnie stoi za tym jakaś konkretna osoba, lecz ja nie posiadam takich informacji.