Rozpatrywanie spraw

26.02.2025

Na podstawie zarządzenia nr 117 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 września 2024 r., w sprawie wdrożenia w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych wewnętrznej procedury zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń – zgłoszenia wewnętrzne informacji o naruszeniach prawa dokonywane mogą być poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń, w szczególności:

a) za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat.zgloszenia@lasy.gov.pl;

b) w formie listownej z dopiskiem na kopercie, np. „zgłoszenie nieprawidłowości" na adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych; ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa,

c)  osobiście lub telefonicznie do pracownika Inspekcji Lasów Państwowych w DGLP (Marta Szymańska-Rychlik – tel. 22/5898124, Jacek Zadura – tel. 22/5898233).





Na podstawie § 2 ust. 1 i 6 zarządzenia nr 101 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w PGL LP informujemy, że:

a) Dyrektor Generalny Lasów Państwowych lub wyznaczony przez niego zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki, w godz. 1000 do 1700;

b) Inspekcja Lasów Państwowych przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w biurze Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych, w godzinach pracy biura tj. w godz. 800 do 1600.