Zarządzenie nr 81/2009
Na podstawie § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, wprowadzonego zarządzeniem nr 50 ministra ochrony środowiska, zasobów naturalnych i leśnictwa z 18 maja 1994 r. w sprawie nadania Statutu Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe oraz na podstawie art. 112 i 113 ustawy z 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) ustalam, co następuje.
§ 1
Zmienia się § 1 zarządzenia nr 57 dyrektora generalnego Lasów Państwowych, który otrzymuje brzmienie: „Powołuję stałą komisję przetargową ds. przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych na świadczenie usług z zakresu prac naukowo-badawczych dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zwaną dalej komisją, w następującym składzie:
Przewodniczący: Grzegorz Furmański – zastępca dyrektora generalnego LP ds. gospodarki leśnej
Zastępca przewodniczącego: Elżbieta Żuchowska – Wydział
ds. Zamówień Publicznych w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych
Sekretarz: Renata Ławecka – Wydział Organizacji i Badań Naukowych w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych
Członkowie:
Tomasz Grądzki – Wydział Hodowli i Użytkowania Lasu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Grzegorz Ślęzak – Wydział Marketingu i Handlu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Aldona Perlińska – Wydział Ochrony Lasu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Jacek Przypaśniak – Wydział Urządzania Lasu i Geoinformatyki
w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Marcin Bąk – Wydział ds. Zamówień Publicznych w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych”.
§ 2
W załączniku do zarządzenia nr 57 dyrektora generalnego Lasów Państwowych z 20 sierpnia 2009 r., stanowiącego regulamin stałej komisji przetargowej, wprowadza się następujące zmiany:
§ 6 otrzymuje brzmienie: „
1. Pracami komisji kieruje jej przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego.
2. Przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego, jest upoważniony do zapraszania do prac komisji, w celach doradztwa i konsultacji, przedstawicieli merytorycznych komórek organizacyjnych Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych.
3. Do zadań przewodniczącego, a w przypadku jego nieobecności zastępcy przewodniczącego, należy w szczególności:
1) wyznaczenie miejsc i terminów posiedzeń komisji;
2) prowadzenie posiedzeń komisji;
3) informowanie członków komisji o odpowiedzialności
w przypadku naruszenia przepisów ustawy lub niniejszego regulaminu;
4) odebranie od członków komisji oświadczeń, o których mowa w § 4;
5) podział między członków komisji prac podejmowanych
w trybie roboczym;
6) przedkładanie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia dokumentów przygotowanych przez komisję;
7) nadzorowanie prawidłowego opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
8) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9) nadzór nad przechowywaniem protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego”.
W § 8 ustępy 5 i 6 otrzymują brzmienie: „
5. Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta
ze względu na równą liczbę głosów, rozstrzyga głos przewodniczącego, a w przypadku jego nieobecności zastępcy przewodniczącego.
6. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, przewodniczący komisji, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego, zwraca się do kierownika zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zasięgnięcie opinii biegłego (rzeczoznawcy)”.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
DYREKTOR GENERALNY
LASÓW PAŃSTWOWYCH
dr inż. Marian Pigan
§ 1
Zmienia się § 1 zarządzenia nr 57 dyrektora generalnego Lasów Państwowych, który otrzymuje brzmienie: „Powołuję stałą komisję przetargową ds. przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych na świadczenie usług z zakresu prac naukowo-badawczych dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zwaną dalej komisją, w następującym składzie:
Przewodniczący: Grzegorz Furmański – zastępca dyrektora generalnego LP ds. gospodarki leśnej
Zastępca przewodniczącego: Elżbieta Żuchowska – Wydział
ds. Zamówień Publicznych w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych
Sekretarz: Renata Ławecka – Wydział Organizacji i Badań Naukowych w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych
Członkowie:
Tomasz Grądzki – Wydział Hodowli i Użytkowania Lasu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Grzegorz Ślęzak – Wydział Marketingu i Handlu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Aldona Perlińska – Wydział Ochrony Lasu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Jacek Przypaśniak – Wydział Urządzania Lasu i Geoinformatyki
w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
Marcin Bąk – Wydział ds. Zamówień Publicznych w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych”.
§ 2
W załączniku do zarządzenia nr 57 dyrektora generalnego Lasów Państwowych z 20 sierpnia 2009 r., stanowiącego regulamin stałej komisji przetargowej, wprowadza się następujące zmiany:
§ 6 otrzymuje brzmienie: „
1. Pracami komisji kieruje jej przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego.
2. Przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego, jest upoważniony do zapraszania do prac komisji, w celach doradztwa i konsultacji, przedstawicieli merytorycznych komórek organizacyjnych Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych.
3. Do zadań przewodniczącego, a w przypadku jego nieobecności zastępcy przewodniczącego, należy w szczególności:
1) wyznaczenie miejsc i terminów posiedzeń komisji;
2) prowadzenie posiedzeń komisji;
3) informowanie członków komisji o odpowiedzialności
w przypadku naruszenia przepisów ustawy lub niniejszego regulaminu;
4) odebranie od członków komisji oświadczeń, o których mowa w § 4;
5) podział między członków komisji prac podejmowanych
w trybie roboczym;
6) przedkładanie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia dokumentów przygotowanych przez komisję;
7) nadzorowanie prawidłowego opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
8) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9) nadzór nad przechowywaniem protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego”.
W § 8 ustępy 5 i 6 otrzymują brzmienie: „
5. Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta
ze względu na równą liczbę głosów, rozstrzyga głos przewodniczącego, a w przypadku jego nieobecności zastępcy przewodniczącego.
6. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, przewodniczący komisji, a w przypadku jego nieobecności zastępca przewodniczącego, zwraca się do kierownika zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zasięgnięcie opinii biegłego (rzeczoznawcy)”.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
DYREKTOR GENERALNY
LASÓW PAŃSTWOWYCH
dr inż. Marian Pigan