Złoto i srebro dla najlepszych leśnych profili

Aż dwie nagrody w ogólnopolskim konkursie Power of Content Marketing Awards zdobyły profile prowadzone przez leśników. Złoto trafiło do twórców głównego profilu Lasów Państwowych, a srebro otrzymali admini profilu Nadleśnictwa Baligród.
30.05.2019 | CILP

Aż dwie nagrody w ogólnopolskim konkursie Power of Content Marketing Awards zdobyły profile prowadzone przez leśników. Złoto trafiło do twórców głównego profilu Lasów Państwowych, a srebro otrzymali admini profilu Nadleśnictwa Baligród.

Podczas wczorajszej (29 maja) uroczystej gali Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) podkreślono, że nagroda do twórców leśnego profilu trafiła „za rzetelną komunikację, a także a autentyczny przekaz budujący zaangażowanie”, natomiast Nadleśnictwo Baligród „za naturalne, pasjonujące podejście do tematyki”. To właśnie ten drugi profil tworzą Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, leśnicy z krośnieńskiego Nadleśnictwa Baligród.

Profil główny LP działa od grudnia 2015 r. Zespół adminów rocznie publikuje ponad tysiąc samodzielnie przygotowanych postów. Codziennie pojawiają się na nim treści związane z gospodarką leśną, pracą leśników i działaniami, które podejmują Lasy Państwowe.
Obecnie profil śledzi ponad 75 tys. osób, ale część postów dociera do znacznie szerszego grona odbiorców sięgającego nieraz po kilkaset tysięcy osób.

Warto wyjaśnić, że swoje profile ma już ponad 260 nadleśnictw. Każdego dnia administratorzy staranną pracą pielęgnują relacje ze społeczeństwem i budują wizerunek leśników i Lasów Państwowych.

W ciągu 12 lat przyznawania nagród konkursie Power of Content Marketing Awards, Lasy Państwowe wielokrotnie stawały na podium.  
W zeszłym roku otrzymały pierwszą nagrodę za serię „Oblicza lasów” za najlepszą marketingową komunikację wideo. W poprzednich latach złoto wygrały również magazyn na pracowników LP „Głos Lasu”, profil Żubry Online, portal z okazji 90. lat Lasów Państwowych oraz magazyn „Echa Leśne”.

 

Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 r. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.