Zdrowe produkty z lasu na święta

Nadal można składać zamówienia online na artykuły ze sklepu „Dobre z lasu”. Dostępne są tam wszystkie produkty, które można kupić w sklepie stacjonarnym.
03.04.2020

Nadal można składać zamówienia online na artykuły ze sklepu „Dobre z lasu”. Dostępne są tam wszystkie produkty, które można kupić w sklepie stacjonarnym.

Zakupy o wartości przekraczającej 150 zł zostaną dostarczone bezpłatnie. Oferta dotyczy tylko terenu Warszawy. Dostawa jest realizowana w od środy do piątku w godz. 10 – 18.

Produkty „Dobre z lasu” już można kupić przez stronę www.dobrezlasu.pl.

Oferta sklepu składa się z produktów pochodzenia leśnego, zarówno roślinnych, np. świeżych i suszonych owoców, ziół i herbat, soków i syropów, miodów oraz grzybów, jak i zwierzęcych – mięsa z dzika, jelenia czy sarny oraz wędlin.

Duże zainteresowanie ofertą sklepu świadczy o tym, że coraz więcej konsumentów szuka produktów ekologicznych i naturalnych.

Warto pamiętać, że miody z leśnych pasiek, czosnek niedźwiedzi, głóg, żurawina, zioła, oprócz walorów smakowych, mają także działanie zdrowotne.

Zawierają one witaminy, wzmacniają układ odpornościowy, pozytywnie wpływają na funkcjonowanie całego organizmu. Podobnie jest z dziczyzną, która zawiera trzy razy więcej fosforu, magnezu i wapnia, pięć razy więcej żelaza i aż trzy razy mniej kalorii niż wieprzowina.

Dziczyznę od mięs zwierząt hodowlanych wyróżnia większa zawartość łatwostrawnego białka, mioglobiny i aminokwasów egzogennych, mniejsza ilość tłuszczu przy zdecydowanie korzystniejszym stosunku kwasów tłuszczowych, więcej (szczególnie ważnych w profilaktyce zdrowia) wielonienasyconych kwasów tłuszczowych i prawie wzorcowy stosunek OMEGA6:OMEGA3, a także mniej cholesterolu oraz więcej witamin z grupy B, potasu, fosforu, cynku, magnezu, a przede wszystkim żelaza.

Jest to produkt mniej kaloryczny, a więc bardziej dietetyczny. Ta ostatnia zaleta jest szczególnie ważna, gdyż w ciągu ostatniego trzydziestolecia, nadwaga i otyłość stały się poważnym problemem, w Polsce dotyczy on już 12-15 proc. dzieci i młodzieży.

Marka „Dobre z lasu” promująca projekt rozwojowy Lasów Państwowych „Zdrowa żywność z polskich lasów” umożliwia polskim konsumentom dostęp do w pełni ekologicznej, naturalnej żywności po konkurencyjnych cenach.