Studenci promują łódzkie lasy

Studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Łódzkiego będą organizować wydarzenia promujące łódzkie lasy. Młodzi ludzie, zanim jeszcze wyjdą z uczelni z tytułem magistra i rozpoczną pracę zawodową, przerobią zagadnienia promocyjne w praktyce.
01.03.2013 | Hanna Bednarek-Kolasińska, rzecznik prasowy RDLP w Łodzi

Studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Łódzkiego będą organizować wydarzenia promujące łódzkie lasy. Młodzi ludzie, zanim jeszcze wyjdą z uczelni z tytułem magistra i rozpoczną pracę zawodową, przerobią zagadnienia promocyjne w praktyce.

Promocja przez wydarzenia to jeden z przedmiotów wykładanych na katerze dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Zaliczenie go, to nie nudne wkuwanie regułek, ale opracowanie i realizacja przedsięwzięcia promocyjnego w rzeczywistości.

Niebanalne podejście młodych ludzi do zagadnień promocyjnych pozwala na tworzenie ciekawych kampanii i projektów. Pierwszy realizowany przez przyszłych dziennikarzy projekt to leśne podchody w formie międzyuczelnianej rywalizacji. Zaproszenie do nich otrzymają studenci wszystkich łódzkich uczelni wyższych.

Studenci sami wybrali cel. Teraz opracowują regulamin, kanały promocji wydarzenia, zarządzają projektem od strony logistycznej. Ich zadaniem jest również promocja wydarzenia w mediach, opracowanie przebiegu tras oraz zadań do wykonania w terenie.

Projekt służy również integracji środowiska studenckiego.