Strona LP ze złotą nagrodą

Strona internetowa Lasów Państwowych przygotowana z okazji 90-lecia organizacji zdobyła złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing.
28.06.2016 | Małgorzata Haze

Strona internetowa Lasów Państwowych przygotowana z okazji 90-lecia organizacji zdobyła złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing.

Strona www.90lat.lasy.gov.pl  zwyciężyła w kategorii „Digital: Publikacje jednorazowe. Strona Eventu”. Jurorzy, wśród których znaleźli się eksperci w dziedzinie content marketingu, PR, projektowania prasowego, typografii, fotografii, infografiki oraz dziennikarstwa, docenili spójny przekaz projektu.

Gala wręczenia nagród odbyła się 28 maja w warszawskim Teatrze Kapitol. Wręczając nagrodę, Jacek Wasilewski, członek jury, podkreślał, że zespół oceniający projekty jednogłośnie przyznał Lasom Państwowym złotą nagrodę.

Strona internetowa przygotowana na 90. rocznicę powstania Lasów Państwowych prezentuje kluczowe informacje na temat organizacji. Przedstawia historię Lasów Państwowych, tradycję leśnictwa w naszym kraju, pokazuje pracę leśników i zmiany zachodzące lasach dzięki tej pracy.

Stronę przygotowało Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, we współpracy z agencją Publicon.

Power of Content Marketing Awards to konkurs dla wydawnictw firmowych, organizowany od 2008 r. (wcześniej pod nazwą Szpalty Roku). Centrum Informacyjne Lasów Państwowych uczestniczyło w nim także w 2013 r., zdobywając trzy złote nagrody i jedną brązową.